Monday, September 5

a few more days left, n i will be leaving for U.K.

还有不到一个星期的时间。离开是新的开始,全新的开始,可能是生命中重要的转折点。

i din really feel the excitement, the anxiety nor the scariness.

直到,直到昨天,星期日,去了一趟briefing.

it was a pre-departure briefing, n also abt meeting msian undergrates n seniors.

我遇见了两位中华生。也许是巧合。但她们是交换学生,exchange students,好像是去一年而已。

dun feel like packing, even though i really shud. i feel like doing things that i want to do 1st.

看了《Because of You》,还没看完,却足以影响我。做了想做的,就应做该做的。

but i haven't finish printing memories of msia in my mind, the images r not enuf, yet.

没想到,我脑袋的容量,比我想象中大很多。

i need more. taste, sound, weather, images, friends, life.

我想烙印在脑海中的事物,我不想让味蕾忘掉的食物。 脑子可以装很多,却可能很快被打入冷宫。

tmr meeting old school frens, yet time is short. busy schedules do clashes: exams, work, etc.

但,我们珍惜,我们了解,我们心里有数。见面是仪式而已,友情不会被现实控制的。

because if frenship is true, if frenship is from the heart, it will remain unbreakable.

也许会冷淡,但是一旦在未来的日子有交集,友情会从停掉的地方延续,而不是重头开始。

***

什么是幸福?

幸福是:听着代表你心情的音乐,喝着代表你心情的饮料。

幸福是:曾经拥有一段值得回忆的过去。

幸福是:懂得笑的美丽。

幸福是:你心情很轻松的时候,不由自由地笑的时候。

***

0 comments: